Direktlänk till inlägg 20 april 2007

bara för att.

Av Linn - 20 april 2007 02:12

och för att jag har så väldans tråkigt kommer en till :]



Tio första


  • Första bästa kompis: Mikaela Granbom
  • Första bil: Har inte haft en egen
  • Första kärlek: Ojdå, måste ha vart Marcus.
  • Första husdjur: En pippifågel
  • Första semester: Det var säkert nån djurpark
  • Första jobb: Sommarjobbet inom kommun
  • Första köpta skiva: Det har jag inget minne utav alls
  • Första riktiga kärlek: Det vet vi nog alla vem de är, men jag säger ingenting så har jag ingenting sagt, blir minst bråk då ;]
  • Första piercing: Öronen
  • Första konsert: Mora Träsk



  • Nio senaste:

      

  • Senaste alkoholdrycken: Vitt vin och hallondrink
  • Senaste bilfärd: För nån timme sen, hem från jobbet
  • Senaste filmen du såg: Det var längesen, inte en aning
  • Senaste ringda telefonsamtal: Carro, min bitch ;]
  • Senaste bubbelbadet: Riktigt bubblande bubbelbad var över ett år sen på spa, vanligt badkarsbad var i lördags :]
  • Senaste spelade cd: Replay Dance Mania, på jobbet.
  • Senaste kyss: Andreas
  • Senaste gången du grät: Det var när jag läste emelies blogg, igår tror jag de var eller i förrgår :]
  • Senaste måltiden: Erik&Mickes tandoorikyckling med jordnötssås och ris, mums!



  • Åtta har du nånsin:


  • Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, inte vad jag kan komma på.
  • Blivit arresterad: Nix, snäll flicka ja. Inte ens avenyvakterna har behövt de ;]
  • Blivit kär vid första ögonkastet: Jo
  • Fastnat med blicken i någons urringning?: Japps, finns de nån som inte gjort de ? :P
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det: Njae, men älskar ju han på ett eller annat sätt jämt så .. vafan ?! han är ju speciell för mig så :P
  • Haft ett one night stand: haha, inte jag inte .. eller hur då emelie ? ;]
  • Busringt till någon: Dom borde ha delat ut ett pris för sånt, det gjorde vi jämt från lärarrummet på böle ;]
  • Fått mitt hjärta krossat: Absolut, går det att undvika? - om man inte är lesbisk ;]



    Sex saker du gjort idag:


    • Duschat
    • Varit med min älsklings emelie på stan
    • Shoppat kläder :]
    • Jobbat
    • Stängt in min favorit i mjölkkylen och blockerat dörrn :D
    • Firat min kusins födelsedag i sängen med tårta för mig själv, eftersom resten av familjen gjorde de medans jag jobbade.

           19/4 Fredrik Bergman 30år! Vila i frid älskling <3




    Fem favoritsaker utan rangordning:


    • Mobiltelefonen+Headset, annars får jag ju ingen musik :]
    • Plattången, såklart!
    • Bankomatkortet, därav att man fort blir fattig.
    • Min neccesär.
    • Emelie, är du en sak? om inte så får du bli det .. och carro också!



    Fem saker du har på dig just nu:


    • Trosor
    • Bh
    • Linne
    • Pyjamasbyxorna jag fick av emelie&lina.
    • Tjocktröja



    Fyra personer du kan berätta allt för:


    • Emelie
    • Carro
    • Storebror Dennis
    • Mamma



    Tre val:


  • Blått eller rött? Rött isf!
  • Sommar eller vinter? Sommar sommar sommar!
  • Choklad eller chips? Choklad



  • Två saker att göra innan du dör:


    • Leva ett underbart liv.
    • Berätta för Samir hur mycket jag verkligen tycker om han! Nog för att han redan har förstått de, men de tåls att höra ofta ofta ofta! <3



    En sak du ångrar:


    • Det finns nog en hel del jag ångrar, inget specifikt utan ganska många dumma saker som kändes rätt för tillfället. Men de var då och jag lever ju fortfarande lyckligt så jag ångrar mig inte så mycket nu om jag inte måste tänka på det jämt, punkt & slut ;]
     
     
     


    Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:


    • Ida
    • Satu
    • Anna x3
    • Lillebror Tom


    hoppas ni blivit klokare av det här nu då, kan ju säga att de har inte jag blivit iallafall. Så nu ska jag sussa så jag kommer ihåg allt roligt jag ska berättfa för emelie imorrn då jag vaknat :D











    - Du är den enda för mig, fast de inte verkar så ibland!

     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Linn - 11 maj 2008 21:30

    Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

    Av Linn - 11 maj 2008 17:49

    hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

    Av Linn - 10 maj 2008 19:50

    Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

    Av Linn - 8 maj 2008 14:54

    Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

    Av Linn - 3 maj 2008 12:33

    Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

    Ovido - Quiz & Flashcards