Direktlänk till inlägg 22 april 2007

tjugoandraapril.

Av Linn - 22 april 2007 21:04

helgen i stora drag:


I fredags jobbade jag en sväng, slutade relativt tidigt 22.00 så Henke ringde och fråga om vi skulle dra till östersund och festa, hade väl egentligen inget val så jag blev upphämtad, vi åkte hem till han och dumpade hans packning sen for vi och handlade åt kristof som var helt färdig av arbetsdagen, stackarn! När vi var färdiga med det så var klockan runt halv tolv så vi skippade östersund och gick ut hemma i stan istället. Var inge drag alls men vi tog några drinkar, och jag fick världens godaste juicedrink, mums! Vi hade trevligt iallafall men när vi började dra oss ner hemåt insåg vi att vi hellre skulle ha gått på bio, men de var ju sent iallafall så vi tyckte att vi kunde väl ha hyrt en film iallafall? men inte då, så de får bli nästa gång för vi orkade inte hyra nån på hemvägen iallafall eftersom vi skulle jobba dagen efter.



Igår så jobbade jag 14 timmar och vi har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde igår på jobbbet! Det var snabba och lätta fjorton timmar, jag och carro garvade oavbrutet i 20 minuter då marcus kommer in hysterisk i köket och frågar om nån kan åka ner för backen och hämta gustav och det är ingen utav oss som tycker om gustav för han har såndär läskig röst som man hoppar i taket utav .. och han är läskig bara han ändå! Han hade iallafall "hoppat i ett hopp" och senare på kvällen visade de sig att de hoppet var en liten asfaltskant som blivit då dom grävt ur marken max.5cm och han hade såklart lyckats köra sönder bilen. I vintras körde han sönder chefens bil också då han skulle åka till skogskojan men åkte en egen väg som han visste om och de slutade med att han kört in i eljuspåret och fastnade i de där förbannade skidspåret .. HAHAH :D Ja vi garvade iallafall!



När jag slutat åkte jag för att skjutsa hem min lillebror och hans kompisar men dom skulle prompt gå så då fick dom väl göra de då, åkte hem och hämtade emelie .. vi kikade läget på aveny, emelie fick sin veckodos av sitt ögongodis och det var mer dött än levande där annars. Åkte på Subway och åt, körde runt i stan hundra gånger för att fördriva tiden, skrattade åt en massa bilar som åkte runt och fjantade sig, och emelie skulle ju inte vara sämst så hon vred upp volymen på 'torkel i knipa'-låten tröck ner fönstret och sjööng, hade de inte vart världens bästa emelie så hade jag skämts eftersom vi åkte på gatan Coppers/O´learys. Men med dig Emelie skäms jag aldrig, för jag älskar dig! <3     Efter ett tag vart det tråkigt så vi åkte på jobbet för att hämta henke och han var segare än segast med sitt "jag ska bara .."  så efter en stunds vilan och väntan tog jag trasan och skrubbade av bardisken och släckte ljusen och tog in den sista disken så han kunde fortsätta sitt "jag ska bara .." ;]  Sen åkte vi hem och på hemfärden så var jag tvungen att pilla på alla knappar jag inte kan pilla på då jag kör, en knapp med en gubbe .. trodde krockkudden skulle komma ut men henke insisterade på att jag skulle trycka på den så, men vi insåg att de inte var en knapp utan bara en gubbe :P

Väl hemma så surrade jag sönder Emelies stackars små öron, som vanligt, men hon har ju lärt sig sina repliker och stängt av öronen ! ;]

sov super gott ända tills henke ringde och väckte oss, sen fortsatte jag sova gott och emelie åkte hem, antagligen för att vila sina stackars små öron >.<



Imorrn 07.15 flyttar jag in i min nya lägenhet, underbart!
Sen bär det av till Lina på salongen och ska färga håret och efter de blir det en runda på stan med Carro sen kanske Ikea med emelie ? ;]


Nu ska jag fortsätta se wallander sen duscha och sova.

snart är det lördag kära vänner!











- Jag saknar min älskling! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards