Alla inlägg under april 2007

Av Linn - 7 april 2007 18:36

Jag är så fruktansvärt glad! :]

Av Linn - 7 april 2007 02:44

Jag förstår inte, är inte så säker på att jag vill de heller.Det är tur att jag har dom 2 bästa iallafall, emelie & carro, med er vet man att vad som än händer så finns ni alltid kvar för mig även om vi är på avstånd - jag älskar er!Nu slår jag av telefon emelie så är det superviktigt så har jag ju en hemmatelefon också nuför tiden, orkar inte lyssna på mer fylledrabbel ikväll iallafall ;]och ja .. ! Otroligt nog så bestämde vi oss för att vara hemma och mysa i soffan ikväll och de gjorde vi också, sådså! ;pnatti natt.Niklas, du gör mig glad vännen :]

Av Linn - 6 april 2007 18:48

Jag och emelie var på aveny igår och försökte oss på styrdansens värld, vi insåg att det inte var våran grej riktigt men att vi gjorde det med stiil ;] bandet som spelade tyckte vi var riktigt duktiga iallafall och lät oss sitta med dom och ta igen oss och fundera över våran styrdanskarriär - väldans snällt :]ikväll blir det nog coppers till våra favoritpojkar.dom måste ju ha saknat oss nu när vi inte vart där på över en vecka, haha .. dom är så söta våra favoriter!men först måste man vakna till liv och fräscha till sig, fick ju höra av min mamma imorse då jag nyss stigit upp ur sängen och tagit på mig mjukisarna att jag faktiskt inte såg så fräsch ut, haha, ja de var ju konstigt ;]chefen ringde nyss och ville berätta att han tagit förgivet att jag ville börja klockan 6 imorrnbitti och jobba hela dan, de vill säga till 23.30 ungefär :/nej tack? - duger de svaret kanske?visst hade jag kunnat jobba om dom ringt lite tidigare än såhär, nån måtta får det ju vara på det där stället. Jag gör mycket för jobbet men nu orkar jag inte komma inspringandes 10 minuter efter att dom ringer som det har kunnat vara iblannd, dom bara tar förgivet och säger att så är de inte frågar om man kan som dom gör med alla andra.Egentligen känns det bra att dom gör så mot mig för då vet man att dom vill ha en där, men snälla ni fråga nångång ialafall ? :]börjar ju gå på schema nästa vecka så det känns skönt iallafall.pratat med min underbara niklas idag också, söt som han är!Niklas säger:är så glad att jag hittat dighelt underbar är han :]men som jag & emelie diskuterade igår så ska man ju inte ta ut segern i förskott för skulle jag nu ångra mig så har jag ju redan sagt att han är helt underbar .. dom flesta killar drar vi ju faktiskt över en och samma kant :Pnu börjar de bli mycket svammel och lite vett, så jag ska gå och duscha :]- Nu är det dags att gå vidare, med dig som ett vackert minne!

Av Linn - 5 april 2007 00:34

Två kvinnor gick ut på krogen en helg utan sina män, berusade och glada drog de sig hemåt vid gryningen.- De genade över en kyrkogård där de stannade till för att urinera. - Den första hade inget att torka sig med så hon använde sina trosor och slängde iväg dem. - Den andra hade inte heller nå´t att torka sig med, men vägrade att använda trosorna.- Istället så högg hon tag i en blomsterkrans och brukade denna.-Dagen efter sitter deras män i telefonen och pratar med varandra då den ene säger:- " Vi måste ta reda på vad de gjorde igår", min fru kom hem utan trosor!-" Du har tur du, för min kom hem med ett sidenband hängande i trosorna där det stod." Vi glömmer dig aldrig!" haha, ja det är såå vi gumman!hela veckan har alla bara pratat massa seriöst prat med mig och jag tänker verkligen inte vara så seriös med allt förns det bara händer av sig själv.känns som att jonas tagit förgivet att vi ska gifta oss, för nu kom han med en såå fin idé om att vi ska börja bugga tillsammans, hallå? har ni nånsin sett mig bugga? haha.dansa på aveny på lördagar de vet jag hur man gör, men lugn i bussen nu, bugga? haha .. jag kan titta på men inge mer.nu natta så jag orkar ringa min bejbi 04.46 imorrn ;]- imorrn är det dags att gå vidare och ta nya tag :'/

Av Linn - 4 april 2007 15:19

Grattis Idus!snart får vi åka lastbil med idus.och grattis stefan, för jag antar att du klarade uppkörningen idag .. om inte annat så hoppas jag att du gjorde de för jag har hållt mig inne hela dan för att du kanske är i farten ;]nu dags att göra nytta, kanske laga mat.emelie gjorde mig sugen på kycklingfilé så nu måste jag springa på affärn och handla de och sen hem och kocka.- imorrn, det är så nära nu och vad har jag gjort? :'/

Av Linn - 4 april 2007 00:46

hart skrivit kontrakt på min nya lägenhet idag :]så snart flyttar jag, ännu en gång, men där kommer jag stanna tills jag behöver större eller måste flytta från sundsvall :Pimorrn kommer syster min hit och små knattarna också.har faktiskt saknat dom, allihopa ;]ska gå ner på stan och köpa nya solglasögon eftersom mina försvann ner i nån kartong under flytten .. och där kommer dom nog ligga tills jag orkar leta efter dom och det kommer aldrig hända så.snart helg också, woho! men inge annorlunda som händer för de .. är ledig och malin kommer hem de är väl de enda då, men de räcker för ännu en lyckad helg :]nu dags att sova.Obie Trice - snitch.- jag saknar dig redan! <'3

Av Linn - 3 april 2007 00:40

min storebror ville absolut vara med mig då jag skulle ta hål i tungan och hålla handen om jag var nervös. Han lovade att det inte gjorde ont och tyckte vi skulle göra de då vi kom ner till sthlm, eftersom vi var påväg hem till han då vi diskuterade de :]tog hål i tungan för en vecka sen, så jag skickade iväg ett mms åt han och visade att jag äntligen vågat mig på de.och det går ju i familjen som anna sa, han har ju själv haft de och storasyter min också, men vad får man till svar då ? :P"Du är galen! Ring mig när du kan prata igen ;] Älskar dig"ja tack så mycket, lika galen som dig såklart och de kommer jag ju alltid att vara eftersom att du är min idol ;]om lönen i april är så fin som jag tror den blir och ingenting krånglar till sig så ska jag köpa mig en bil i sthlm och då måste jag ju åka en sväng och hälsa på min bror också, woho ! :Dsaknar dig nu ska du veta, hur längesen som helst ju!nu dags att sova, börjar bli övertrött :/grattis jonas, hela 24 år :]- torsdag, kan vi låtsas att den dagen aldrig kommer?

Av Linn - 1 april 2007 21:59

behöver man verkligen vara de i 20års åldern?klart man måste vara seriös med jobb och andra viktiga sakermen måste man verkligen vara seriös med förhållanden och sånt trams? måste man ha en pojkvän som man ska leva med tills man dör, i den här åldern redan?kom ju från rätt käft egentligen, som vart förlovad i 3 år - vad fan tänkte man på då, eller vad tänkte man med? nu har jag suttit och funderat på de där ett bra tag och kommer inte fram till nåt vettigt iallafall.vi har hållt på i 3 år snart men vi har aldrig tagit det till den nivån då man är flickvän&pojkvän.försökte oss väl på nånting i somras men sen bara lät vi det rinna ut i sanden.vet inte ens varför jag funderar på det egentligen :/har ju lagt dom där känslorna på hyllan nu och gått vidare, vet inte ens om jag vill ta reda på om dom fortfarande finns kvar.slut funderat, ska städa lite så att alla är nöjda.- du finns alltid i mina tankar iallafall :]

Ovido - Quiz & Flashcards