Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Linn - 3 maj 2007 19:22

Ska på avvan med darling och återuppleva våra fina styrdansminnen :]
ska bli riktigt trevligt eftersom att jag ska jobba hela helgen och kanske inte hinner med att umgås så mycket.


imorrn börjar jag jobba igen, efter några dagars ledighet. Känns så skönt att ha nånting att göra ibland .. man blir så tokig utav att gå hemma på dagarna och inte göra nånting. 


Idag har min syster fixat internet till mig .. och strax efter de ringde hon och rabblade upp en massa konstiga nummer och frågade vilket utav dom jag kom ihåg, jag svarade de första för de var de enda jag hörde ordentligt innan hon började surra för fort. Sen frågade jag vad de var för nummer jag hade valt åt henne, vad hon skulle med de till. "Hahaha, det är ju ditt hemmanummer jag rabblade upp"  Va?!? jag har ingen hemmatelefon och jag ville ju inte ha nån heller. "Vilken tur att jag fyller år idag och ska ge dig en för att jag är så snäll"   jaa, ibland börjar jag fundera på om de är så tur ändå ;]  Enda gången den telefon kommer användas är när hon ringer till mig.



Nu ska jag nog gå och locka håret så jag hinner med mig.











I know i´m gonna make you happy tonight >.<

Av Linn - 3 maj 2007 13:08

Grattis älskade syster på födelsedagen ! <3


Efter en halvtimmes surrande i telefon med min syster som jobbar på ComHem så funkar mitt internet, tackar !  Sen ringer hon och rabblar upp en massa nummer och frågar vilket som är lättast att komma ihåg och jag tror de var 6310688 .. men jag är inte säker, får se ikväll om jag fortfarande kommer ihåg rätt för nu har hon iallafall fått som hon velat ;]


 Fin väder idag, en massa soool ! :D

skulle behövt skriva ut min cv och personliga brev, för jag ska nämligen söka jobb .. eller iallafall sommarjobb, ett roligt jobb.

kanske i göteborg till och med, får se vad min morbror säger och hur de är med lägenheten, men de skulle vara skoj då kanske man kan gå den där kursen till hösten ändå :]



nu ska jag laga mat sen diska och städa .. måste försöka få tag i bror min också ..men han jobbar väl :P






- saaaaaknar! 


Ovido - Quiz & Flashcards