Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Linn - 14 maj 2007 17:04

nyss kommit hem från min lilla shoppingrunda, känner att jag gjort en massa fynd idag så nu är jag glad .. fast jag inte vart och solat än men kanske hinner med de också :)

köpte ett set med rakgrejer åt bror min också .. han har ju surrat om en såndär mach3 hyvel som skakar så då köpte jag en sån låda med skum och aftershave åt han.


 skulle byta stav i tungan nu när jag kom hem .. men den sitter ju som sten så då måste jag ner till stan imorrn igen och be martin hjälpa mig.


åkte ut på ikea och träffade patrik en sväng, sen var han tvungen att jobba igen så då kom sussi och shoppade med mig. Jag och patrik bestämde date på onsdag iallafall, sen blir det utgång för vi är lediga på torsdag - underbart!



idag har jag gjort bort mig totalt .. råkade komma åt några knappar då jag åkte bil och ringde såklart upp Han och surrade i fem minuter innan jag såg att jag råkat ringt och han hade fått höra alltihopa som vi satt och surrade om .. pinsamt pinsamt! Så jag tänkte att jag ringer väl upp igen och låtsas som att jag skulle ha ringt egentligen men råkade göra fel eller nåt .. inte vet jag, men då var det ju telefonsvararen jag hade pratat in på, ännu värre. Nu kommer han ju ringa i natt och ha tusen frågor :P



Nej nu ska jag göra mig iordning kanske åker ner och solar en sväng ändå .. sen jobba ! :) 



Av Linn - 14 maj 2007 12:33

wiiie vilket underbart väder vi har, grått och tråkigt med en massa regn.


ska åka på ikea en sväng och införskaffa mig nya mjukisar och kläder, kanske gummistövlar också?  sen blir det till att jobba idag igen :)


nu göra mig klar så jag hinner med mig idag.





Ovido - Quiz & Flashcards