Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Linn - 6 maj 2007 18:22

 -


Så glädjande att höra från dig, jag blir så lycklig då du utstrålar värme och kärlek. Vill kramas med dig på heltid gumman kom hit så lovar jag att det ordanar sig, låter konstigt att säga men forever and ever! Du & Jag hand i hand genom livet. Kanske låter dumt men nu vet du vad jag vill, en sån fin tjej som dig vill jag inte förlora jag släpper dig inte! Jag vill ha dig, du är en sån fin människa i kropp själ och hjärta och jag har alltid tid för dig.  Jag är din om du vill ha mig,  jag vill ha dig och ingen annan kom ihåg det gumman!  Inte utan dig, tro mig gumman jag vet, inte utan dig! Då blir jag hellre ensam, vill inte förlora dig!

/ DIN!






-


"När flyttar du till mig? jag vill ju ha min sötis ängel för mig själv, är så lycklig att jag funnit dig!"



-


Du har verkligen satt djupa spår i mitt hjärta älskling .

Jag tycker jätte mycket om dig och de där fick mig verkligen att börja gråta, aldrig har nån varit underbarare än dig! Jag saknar dig, men bättre än såhär blir det nog inte .. inte än på ett tag iallafall  :'/

Jag väntar på dig, men frågan är väntar du på mig ? Du vet vad du vill, men jag står och trampar på samma fläck som alltid. Du är min bästaste! <3

Av Linn - 6 maj 2007 15:04

Grattis Stefan!

Börjar kännas som att det är nån som fyller år varje dag den här månaden, men nu är det väl iallafall två veckor kvar innan nästen fyller år, men då fyller alla år på samma dag istället :]


Var ut med min darling igår, en helt underbar kväll! Bra med folk, bra musik, trevliga vakter till och med ;]

Tack sara för "god service" , haha :D

När det blev dags att gå hem så sprang emelie ut före medans jag hämtade min jacka, hade tappat bort min garderobslapp men killen som stod där kom ihåg min jacka och hittade igen den åt mig .. sen kändes de som att vakterna skulle få göra sitt jobb med mig också men insåg ganska snabbt att jag vart tvungen att klara av att stå på benen iallafall tills jag kom runt hörnet av huset. Vet ju hur Gösen hade mobbat mig om jag inte klarade av de, då hade jag behövt stänga in han i en skrubb nästa gång jag jobbat ;]


Jag och bejbi försökte reda ut våra små konflikter vi har skapat på ingenting ungefär, jag förstår verkligen hur han känner sig men varför kan inte han bara förstå att jag inte vill som han vill? Hade vi blivit tillsammans för ett år sen hade jag gjort vad som helst för han, men nu känns de bara som att jag vill låtsas som att det regnar .. :/

Tycker verkligen om dig jätte mycket och saknar dig, de vi hade .. men de funkar inte i längden.



Senare på kvällen ringde Niklas och jag blev överlycklig, skulle gå på olles och möta upp han tyckte emelie .. så jag slapp spatsera omkring på stan ensam i en halvtimme. Skulle ju prompt åka buss hem! Halvvägs till olles så får jag inte tag i Niklas igen, så jag bestämmer mig för att gå hem istället .. tro det tog mig hundra år att gå från torget till nytorget, så då sa emelie åt mig att ta en taxi hem, sagt & gjort! Taxichaffisen var riktigt jävla het och super trevlig, fick skjuts ända fram till bron så det bara var för mig att kliva in genom dörrn .. men inte jag inte, jag skulle vingla på lite så då ropade han och frågade om de gick bra och om jag verkligen tog mig in själv, haha! Och de enda jag hade i huvudet var att han var het!



Precis då jag kommit hem ringer Niklas och frågar vart jag är, för han letade mig på navet där jag hade lovat att stå still. Så han drog på efterfest och skulle komma hit senare, men jag sov som en sten!

Så han ringde hem till mamma och undrade vart jag var eftersom jag inte svarade och mamma i sin tur ringer vid 9 imorse och undrar varför jag inte svarat då Niklas försökt få tag på mig från 3 till 5 i natt .. jag sov underbart skönt och de var välbehövt! Men missade världens bästa sovsällskap :'/



Nu ska jag gräva ner mig under täcket igen och sova fram tills dess att de är nåt bra på tv:n.







JAG SAKNAR DIG!

Ovido - Quiz & Flashcards