Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Linn - 15 maj 2007 19:15

Idag har jag hållt igång hela dagen. Skönt att ha haft nånting att göra.


Vaknade vid elva och gjorde mig klar, for och hämtade mamma som skulle ner på stan och fixa en massa saker innan dom drar till turkiet. Så då var ju jag tvungen att shoppa lite mer idag .. och lite var ju bara förnamnet! Men nu är det bara dom där förbaskade jeansen jag ska köpa sen klarar jag mig nån vecka till ;)  Sen när hon var klar så åkte vi och handlade lite mat. Skjutsade hem henne och hämtade upp brorsan som skulle åka och köpa nåt kedjelås sen åkte vi på ikea och köpte hylla och tjafs till mamma så då kunde jag inte låta bli att shoppa lite mer där :P  Så nu ska jag bara ta mig tid att måla hyllan och tavelramen och få hit patrik så han kan borra upp allt åt mig, sen är jag nöjd :)



så nu är jag hemma och ska städa, vet väl inte om de går så bra. Har så mycke saker nu så vet inte vart jag ska göra av dom riktigt, måste pussla om dom lite kanske :)





nu försöka få tag i nån händig människa!







Saknar goknoppen :)

Av Linn - 15 maj 2007 00:59

jag är inge trött alls nu, var jätte trött förut idag men sen när jag kom på jobbet så blev jag piggare och nu kan jag inte sova alls! Jag & Carro bestämde oss för att beställa lite saker från internet .. så vi gjorde de så nu kommer vi bli skitsnygga i sommar ;)   Vi bestämde oss även för att köpa en blomma till Kristof som vi skulle sticka ner två pinnar med kort på oss själva på och de måste vara en blomma som representerar oss eftersom den ska heta linn & carro :P    Han hade ju redan en fikus som hette richard, en jukkapalm som hette stefan och en kaktus som hette jeanette. Sen skulle vi gå ut och hämta lite ogräs och stoppa i en kruka och döpa till krister bestämde vi, hahaha .. den skrattade vi nog mest åt idag! ;)



Var världens tjockaste dimma när jag for ner från berget ikväll .. och för att jävlas med mig ännu mer så la fläkten i bilen av också - underbart! Så jag såg absolut ingenting, men man kan ju backen som sin egen ficka, eller hur man nu säger, så de gick fin fint iallafall .. tog bara lite tid ;)



Saknar goknoppen min också!
Nog för att jag kallade han för toffel i helgen men det blir säkert bra de också, kanske är jag som är en toffel ? :P   Haha, vem vet och vem brydde sig? - ingen antar jag. Saknar han iallafall, vi har ju jobb som går om varandra hela tiden så, som vanligt med min tur de där :)



Och jag blir så less på personer som man går och stör sig på och man känner allt för väl, dom är som en öppen bok liksom! Tänkte för mig själv idag att precis sådär kommer den personen säga till mig om jag gör sådär och för att bevisa för mig själv att jag antingen hade rätt eller fel så gjorde jag just sådär och som jag trodde så sa den personen precis så som jag anade! Jag blir så less så jag skulle kunna skrika rakt ut vilken patetisk människa det är!





Nu vill jag ha helg så jag & emelie kan dansa! :D

Och förhoppningsvis ha goknoppen hos mig en sväng.

Fast helst utav allt skulle jag vilja ha söndag så helgens jobb redan har passerat, saknas hur mycket personal som helst och då meddelade chefen att vi som kan hotellet utan till först skulle jobba och servera på studentbalen som vi ska hålla i mässhallen och sen direkt efter de springa ner i restaurangen och ta hand om showgästerna som ska äta 2-rätters och sen dansa. Känner redan nu hur magsåret börja komma med bara tanken på helgen ;/

Har ju tagit på mig att jobba hela helgen på aveny också, måste dela mig i två känns de som .. vet inte alls hur jag ska lösa de men shit happens :P



Känner at hela inlägget har blivit som en bok nu, men lika bra att skriva av sig då man ändå är igång.

Funderar på om emelies present hinner komma hem innan hon fyller år också, gör den inte de blir jag ledsen .. den beställdes ju redan förra veckan så de hoppas jag verkligen! Appropå beställning måste nån snäll själ påminna mig om att beställa tid hos farbro doktorn och tandläkarn och besälla nya linser också - emelie du är den snälla själen!




Nu tv sen sova.






Goknopp ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards