Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Linn - 27 maj 2007 14:05

Grattis på morsdag!


igår var vi på avvan en sväng och hade skoj.

jag, emleie & lina, dansade loss och hade en helt underbar kväll.

åkte värre än packade sillar med idus, åkte taxi hem som vi fastnade i

för bältet trasslade in sig i oss .. och inte tvärtom! :P

kom slutligen hem och då var väl klockan bra precis sex på morron.

då hade jag vart vaken 24 timmar, hoho, så jag är lagomt pigg idag ;)



ska snart åka iväg och jobba, måste bara duscha och hoppa i arbetskläderna först .. och de kan ju bli ett projekt för sig idag, lär väl vara segast i huset.




kom hem till bror min nyss och då har han vart och köpt en mascara åt mig!

vilken underbar bror jag har - tack så mycket! :D


ska överväga att skjutsa iväg han iallafall.



nu duscha, puss&hej! 

Ovido - Quiz & Flashcards