Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Linn - 8 maj 2007 00:04

jobba jobba jobba, det enda jag har gjort idag :]

 men lika glad för de är jag.


jag vet att det var nånting jag vill ha ur mig i det här inlägget men minnet är som en guldfisks minne .. kommer alltså inte ihåg vad det var :P

Iallafall så planerar jag, emelie & sussi att åka till sthlm den 25-27maj, och om det är någon vänlig själv där ute i världen som vill resa med oss så säg gärna till nu på engång ;]



den 25juni drar jag och min underbara bror iväg på lite äventyr, första anhalten blir sthlm och hälsa på storebror som fyllt år strax innan .. men där stannar vi bara några dagar sen åker vi vidare till göteborg för att ha det helt underbart, bara för att få komma hemifrån i sommar och slippa bry sig om jobbet, hemmet och allt! Sen kommer vi hem lagomt tills gatufesten har satt igång, 3juli drar den igång på rikigt! För fyra år sen var tredje juli också på en onsdag, haha, lustigt .. kom bara att tänka på de såhär.



nu ska jag sluta babbla och försöka orka göra mig klar för sängen istället!




puss&gonatt.

ska drömma om dig inatt.



I miss your body next to mine baby! 



Ovido - Quiz & Flashcards