Alla inlägg den 31 maj 2007

Av Linn - 31 maj 2007 20:36

jag vart ledig ikväll, för jag tro chefen börjat ta lagen på allvar .. den med elva timmars dygnsvila mellan passen och att man inte får jobba mer än visst många timmar per dag. Men inte mig emot nu när jag börjar bli förkyld :)


ska inte tjata ut folk med mitt tjat om biljäveln! men ibland börjar jag faktiskt fundera vem utav oss som är vuxen? alltså inte jag eller bilen. Jag och ägaren.  Har lekt bilmekaniker idag, sånt där som jag verkligen älskar! Fyllt på olja och grejat, inte för att oljan var så avancerad då men ändå. Så om den är lika knepig imorrn igen så måste jag lämna in den hos robban på verkstan, eller kanske ska passa på och fråga jocke på jobbet imorrn .. kom ju på att han jobbat hos sune med herr. Karlsson, så då borde han ju kunna lite. Idag ångrar jag att mitt minne om allt bilprat inte är med mig, har ju fan levt ihop med en bilmekaniker under samma tak i tre år, inte vart jag klokare för de inte ;)



ikväll kommer min emelie hem och då ger idus sig iväg på äventyr istället.

hoppas du har trevligt i helgen gumman! :)

jag & emelie ska göra nånting ovanligt hade vi tänkt, imorrn blir de kalas hemma efter jobbet och på lördag efter jobbet blir det aveny! >.< 

på söndag ska jag hämta la' familia på flygplatsen, sitta och kika på alla planen som kommer in och åker iväg. Egentligen är jag rädd bara av att titta på dom för dom är så stora, samma med tågen - fegis linn!


I sommar hade jag tänkt försöka åka utomlands, sista minuten, nån billig resa bara för att åka en sväng och ha gjort nånting i sommar. Vill iofs åka runt hela sverige med mina gummor också så :) Kanske cykla gotland runt emelie? de hade vart mysigt och tältat o haft oss, idus & satu också kanske? :)




nej nu ska jag kika lite på tv sen ska jag faktiskt sova så jag lever imorrn då jag ska jobba sista lunchen 'den här terminen' ;)

Jag och anna har kommit på att vi jobbar terminvis, och idag kom höstens broschyrer också .. H J Ä L P ! ! säger jag bara, jag kommer flytta in där uppe.  Så förbered er på att säga upp kontakten med mig eller hälsa på mig i  'guds hus' som de så fint är :)






Linn & Emelie är alltid bäst tillsammans, inte var för sig     >.< 

Ovido - Quiz & Flashcards