Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Linn - 4 maj 2007 11:53

om jag inte har allt för dåligt minne så tror jag nämligen att lille jonas fyller år idag .. så grattis till dig också, även om du inte gör de :]


Ska snart springa ut i tvättstugan och vara duktig litegrann, sen åka och lösa ut mina tågbiljetter med mamsen och tillbaka till tvättstugan och hänga all tvätt sen göra mig iordning för jobbet.


 Jag & emelie hade väl riktigt roligt på aveny igår .. men bara periodvis, då vi dansade vill säga ;]  Sen frågade vi mamma Benita om hon inte tyckte vi dansade fint ... "Vi ska ha en danslektion när vi kommer hem" , så uppenbarligen dansade vi inte så fint .. haha! Men huvudsaken vi hade roligt iallafall.


 Nu hoppa i tjocktröjan och skorna så jag kommer iväg nångång.





You´r my shining star!

Ovido - Quiz & Flashcards