Alla inlägg den 28 maj 2007

-

Av Linn - 28 maj 2007 22:23

ibland blir jag tokig på mig själv!

jag kan inte ens hålla nånting som jag lovar mig själv,

hur ska jag kunna hålla de jag lovar andra då? :/


- jag lovade mig själv att de aldrig skulle hända igen ..

men de gjorde de och jag fattar inte varför det blev såhär?

men nu är de så och jag ska sluta fundera.




snart är de v.27 iallafall och då händer de massa skojigheter! :D

gatufesten, honey kommer hem, jag&emelie - såklart !

bara en massa lyckorus hela veckan lång.





nu ska jag fundera på sängen, ska träffa anna elva imorrn :)








- jag saknar dig hjärtat!

Av Linn - 28 maj 2007 12:12

vilken jädrans helg.


i fredags var jag och anna på stan igen, ganska vanligt nu när hon är sjukskriven. Åkte hem till emelie en sväng på kvällen och hämtade henne så vi kunde gå ut, när vi kom ner på stan så råkade vi bara slinka in efter vägen när vi var påväg till Coppers .. trevligt, annat folk än vad vi brukar se :)


i lördags var det kalas-lördag, halv tio hämtade jag upp lillebror i timrå åkte ner på ica och införskaffade mig frukost och sen vidare till syster där det var tårtkalas för mira har ju fyllt ett år :)

Var där till kvart över elva sen var jag tvungen att åka och jobba, slutade elva på kvällen igen så då åkte jag hem och gjorde iordning min väska så jag kunde göra mig klar hos lina, sen blev det aveny för hela slanten ! ;)

åkte taxi hem och han körde som om han stulit bilen så vi pysslade på oss ett bälte jag & emelie .. så när det var dags att kliva ur taxin så satt vi fast, bältet hade trasslat in sig i oss .. och inte tvärtom! :P

jätte trevlig caufför som vanligt när vi åker taxi, börjar tro att de har med alkoholen att göra. Sen kom idus och erik och skjutsade oss till statoil :)



igår jobbade jag,  otroligt vad mycke folk man kände igen egentligen.

marie i kassan var där emelie .. och bittrare än bittrast var hon ;)

slutade nio så då åkte jag hem till bror min och kikade på film.



idag ska jag betala mina räkningar och gå på stan en sväng med anna.

känner mig inte så pigg på att göra nånting helst bara stanna i sängen, har blivit förkyld och tro febern är på G också, känner mig seg & slö bara :/




nu in i duschen och se om de hjälper. 




Ovido - Quiz & Flashcards