Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Linn - 2 juni 2007 18:22

nu känner jag för att gnälla lite för dom flesta bloggar jag har läst idag så har dom bara gnällt allihopa.  Jag stör mig så fruktansvärt på vuxna människor som inte kan stava ordentligt, skriver isär vissa ord som är så självklara att dom ska sitta ihop. ( alli hopa  ? ungefär sådär )   Eller att dom beter sig så omoget, som man fattar det som när man läser, inte för att jag är världens mognaste människa och tala om för andra vad dom är och inte är .. men nu var det ju gnälla vi skulle göra så >.<


till hösten ska jag skaffa mig ett liv, woho!

ett nytt jobb alltså och bara jobba när jag vill på södra.

har redan magsår av att bara se på höstens/vinterns program.

kan lika gärna säga upp lägenheten och flytta in på hotellet.

vet inte vad de nya jobbet kommer bli för nåt skoj men nånting iallafall och allt är snart bättre än vad jag har de för jag är så less på att inte kunna umgås med vännerna eller ha ett bestämt schema .. kan aldrig planera att åka nånstans. början av juni till mitten av augusti kan man ha semester men hur ska man ha råd att åka nånstans då? 


snart fyller min bror år, undra vad jag ska hitta på för skoj åt han då :)

egentligen har han ju redan fått de han ville ha utav mig för några veckor sen men man vill ju ändå ge  bort nånting på födelsedagen också.

kanske hittar nå skoj åt han i göteborg istället, så får han ju välja själv >.<




'jag vill dricka skumpa och äta jordgubbar för de är sommar ute! :D 


imorrn kommer la' familia hem också, med massa roligheter.

nedå , har faktiskt saknat dom :)






nu ska jag gå och bli människa iallafall.











- S.b ' kärlek! 

Av Linn - 2 juni 2007 15:06

herre jäklarns vilken kväll det var igår. Inget man vill komma ihåg direkt och inget vi kommer göra om som sagt, men tur är väl de :)

Efter lite om och men så promenixade jag och emelie iväg hem till mig.

Tänkte över kvällen efter vägen och insåg att vi inte hade humöret längre, sparade in lite slantar och satt hemma i soffan och myste. Till en början, sen vart vi sega och halvlåg i soffan, sen vart vi trötta och hämtade täcket och somnade i soffan båda 2, vi är allt för söta vi :)

Vaknade till av att emelie försökte ta sig ur soffan men jag orkade inte flytta på mig så hon fick böka på och jag somnade om medans.

"du skulle inte ens vakna om man släpper en bomb bredvid dig linn" - benita

stämmer ganska bra tyckte emelie för strax efter nio sms:ar jag emelie och undra vart hon tog vägen den tiden på morron, fick till svar " i sovrummet" .. haha, på andra sidan väggen bara ;)


kände mig inte riktigt kry imorse, har haft feber hela veckan och huvudvärk så idag orkade jag verkligen inte med jobbet .. ont i huvudet och seg och bara förkyld, men de släpper alltid efter ett par timmar om man är hemma men aldrig på jobbet :/ - känns som att jag inbillar mig men de gör jag inte :P


nu ska jag åka iväg till mammas 'yster' .. systeryster, you know >.< med hennes borrmaskin, sen vill jag vara med min liam men vet inte riktigt om jag orkar åka iväg dit nu, kan ändå inte vara med han tills ikväll utan bara en stund - saknar min lilla gospojk :) Kanske ska åka dit och låna min systers cykel och cykla en sväng med han, de hade vart skoj. Men med min hosta så får man väl inte åt sig luft efter första backen.



Måste överväga, vill plantera blommor på graven också.

Borde väl egentligen duscha och sova en stund.





nu ska jag iallafall åka till karin så kanske jag hinner bestämma mig :)







- Jag vet vad riktig kärlek är,

den som finns mellan vännerna.

Jag är lyckligt lottad som har dig, Emelie!

Ovido - Quiz & Flashcards