Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Linn - 9 juni 2007 12:06

jävla förkylning!

har inte sovit många timmar i natt tack vare hostan.

får inte åt mig nån luft då jag hostar, de är de värsta som finns!


bajskväll igår iallafall, så de tar vi igen ikväll .. hundra gånger om!

idiotvakten gjorde mig på riktigt jävla dåligt humör!

bara jag tänker på han blir jag förbannad.

så de gick ju såklart ut över alla andra som jag mötte på min färd hem.

fast micke förtjänade nästan att höra allt ändå så de spelade ingen större roll faktiskt. hur kan han vara så dum? ååå, jag blir tokig på hur han beter sig bara!



nej nu ska jag kanske avreagera mig på nånting annat och sen koncentrera mig på att ha bra humör resten av dagen. Ska försöka sova en timme också, sen bär det av ner på stan och kika och sen till emelie. Äta gott och dricka gott, med världens bästa emelie :)



sötniklas ringde mig igår också, bara sådär och ville surra lite.

de gjorde mig lite gladare faktiskt.

så får se ikväll då om han tänker följa med ut eller om han blir liggandes hemma och vara bakis ;)





nu ska jag studsa in i duschen iallafall.





hejdå! :P







- Grattis malin! :)

Ovido - Quiz & Flashcards