Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Linn - 14 juni 2007 23:03

helt tomt i huvudet.


kanske lika bra de?

börja om på nytt

skulle haft en startknapp precis som datorn, bara att starta om och ibland kanske till och med installera om? känner mig helt tom och vimsig.



jag och emelie har vart på äventyr idag iallafall, vi lever verkligen för de vi säger. haha :)  lite tokigt men vafan, de är ju vi! :D


imorrn ska jag sova ut, sen ska jag städa .. storstäda! och jag ska verkligen göra de också så jag slipper se röran på ett tag.  För i helgen ska jag bo hos mamma, eller syster kanske ? till veckan är jag ledig änså länge iallafall, men hoppas på lite jobb iallafall. Sen är det midsommarhelgen och då bär det av till husvagnen med emelie. Och på måndagen efter så bär det av till bror i sthlm och vidare till morbror min i gbg .. semester! årets höjdpunkt :P



nu återgå till filmen sen sova.






natti natt.

Ovido - Quiz & Flashcards