Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Linn - 21 juni 2007 23:29

emelie väckte mig imorse, var dödstrött då kan jag lova.

jag låg kvar och filura i sängen och försökte orka mig upp :P

till slut masade jag mig ur sängen och in i duschen och lite senare hem till mamma också, hjälpte henne att handla de sista inför imorrn. Sen hämtade jag min väska och mina galgar, sprang hem och gjorde mig klar för jobbet. Skyndade mig ner på stan och fräschade till mig, hann äta med min bror innan jag började jobba också :)


Hade 54 tyska gäster och jag fattade absolut ingenting utav vad dom sa.

men dom såg nöjda ut när dom gick iallafall så de var huvudsaken de :)


när jag hade slutat och kom ut på parkering stod de två vrålheta killar på parkeringen utanför bilen, ojojoj! ;D

sen försökte dom komma om hela vägen ner, men icke sa nicke!

riktigt ögongodis var det iallafall.



nu ska jag natta så jag orkar upp och ha tvättis imorrn.

missade ju den imorse, helt oväntat ;)

sen måste jag packa imorrn också.




fredag-söndag, jag & emelie promenerar in i dimman! >.<






stefan krantz, gosis!

Av Linn - 21 juni 2007 16:09

jag är trööööött!

och ont i huvudet :/


håller iallafall på att laga mat, fiskgratäng, jag ska äta normal tid idag :D

händer ju inte allt för ofta men idag kändes de som att de var behövligt.

vaknade tidigt imorse och kände mig alldeles svimfärdig, så jag somnade om igen :)    vaknade seeent, vid 12, gjorde mig klar och gick ner på stan för att göra sällskap med mamma en stund .. världens gulligaste mamma har jag! fick en tunika och nya tights, så imorrn kan jag vara kalasfin när jag kommer till anna! och hon kommer älska mina tights ;D


hade en riktigt trevlig kväll igår, började på daltons .. åt lite tårta, drack öl och surrade massa strunt. Gick hem till mia och drack baja päron, mums! sen gick vi och träffade tessan&pontus + några vänner till dom. Drack lite till och gick sen ner på irish, trevligt trevligt! Carro kom och sällskapade också men bara en liten stund, vi blev så trötta. Tog oss en sväng på max och åt lite, inte så vidare gott var det men jag blev mätt iallafall :)


åkte hem och då ringde krister och surra massa tok!


vart en massa annat tok under kvällen också .. men men :D

haha sötare än nånsin måste jag säga!



nu äta sen fundera över hur jag ska lägga upp kvällen.





-


 tokis! :)



Av Linn - 21 juni 2007 16:09

jag är trööööött!

och ont i huvudet :/


håller iallafall på att laga mat, fiskgratäng, jag ska äta normal tid idag :D

händer ju inte allt för ofta men idag kändes de som att de var behövligt.

vaknade tidigt imorse och kände mig alldeles svimfärdig, så jag somnade om igen :)    vaknade seeent, vid 12, gjorde mig klar och gick ner på stan för att göra sällskap med mamma en stund .. världens gulligaste mamma har jag! fick en tunika och nya tights, så imorrn kan jag vara kalasfin när jag kommer till anna! och hon kommer älska mina tights ;D


hade en riktigt trevlig kväll igår, började på daltons .. åt lite tårta, drack öl och surrade massa strunt. Gick hem till mia och drack baja päron, mums! sen gick vi och träffade tessan&pontus + några vänner till dom. Drack lite till och gick sen ner på irish, trevligt trevligt! Carro kom och sällskapade också men bara en liten stund, vi blev så trötta. Tog oss en sväng på max och åt lite, inte så vidare gott var det men jag blev mätt iallafall :)


åkte hem och då ringde krister och surra massa tok!


vart en massa annat tok under kvällen också .. men men :D

haha sötare än nånsin!


Av Linn - 21 juni 2007 14:06

Lina:

 Gör dig klar till 17.30, kommer och hämtar dig då! Inga frågor gör bara!



inte lite nyfiken jag blev nu! :D


men eftersom jag inte fick ställa några frågor så kanske nån kan berätta nåt för mig? en liten hemlis kan väl inte skada, eller hur? :)


nu är jag lite nervös.



:D 

Av Linn - 21 juni 2007 12:03

det ska vara vi tre till nåt sånt här påhitt alltså.

jag emelie & ida var ut en sväng igår och pysslade på.

tro de har nånting med luften i idas bil att göra, vi blir alltid så tokiga när vi är med ida och då är vi oftast i hennes bil :P    Först åkte vi en sväng och mättade magarna, sen åkte vi ut på gärde för emelie skulle få köra bil :)

Sen kom tokandet .. haha! och såklart blev jag den utsatta att krypa runt i bilen så vi fick plats allihopa, men lika glad för de är jag :P    Ibland måste jag faktiskt undra vart vi får allt ifrån (?)  men vi har alltid lika tokigt kul iallafall.

När klockan började närma sig två så skjutsade ida hem oss, den här gången tog vi varsinn sovplats jag & emelie. Surrade en massa strunt tills båda två somnade.


Så nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen börja städa så de är rent och fint tills man lämnar huset i över en vecka. Så man slipper komma hem till tvätthögar och disk och ja ni vet .. haha :P

sen blir de till att traska bort till mamma och hämta igen min väska och en massa galgar så jag kan hänga upp mina kläder och börja packa inför midsommar :)


kommer nog bli helt okej ändå!






nu duschen!







- stefan krantz >.<


Ovido - Quiz & Flashcards