Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Linn - 12 juni 2007 14:35

jag har tappat rösten! :-|

mamma ringde och väckte mig imorse och hur mycket jag än tog i så kom det inte ens fram ett litet pip, förstå vad hemskt det här är och jag som ska jobba om nån timme ... hahaha! :D


inatt drömde jag om min storebror, haha!

så nu saknar jag han som en tok, är hur längesen som helst jag träffa han fast han bara bor en busstur .. iofs ganska lång busstur .. härifrån. Men om två veckor så är jag och hälsar på han en sväng! :)



funderar på om jag ska orka gå ner på stan en sväng och kika lite.

skulle behöva hämta ut mina foton och köpa skor tror jag.

tro nog jag ska göra så, blir bra de.

sen jobba i min nya bostad, kojan! :P

varmt välkomna att hälsa på, åk in i skogen till höger om hotellet och kör tills ni ser en träkoja, då har ni kommit rätt.








nu springa iväg.





>.<

Av Linn - 12 juni 2007 00:00

grattis kusinvitamin :)

fast ärligt talat så  har jag inte en aning om hur gammal du blir .. kanske 26 ? oviktigt faktisk, nu har jag grattat dig iallafall .. får väl skicka iväg ett sms också så jag väcker dig, min älskade stropp! ;)


har gått en vända på stan med emelie idag, måndag.

hittade ingenting som var intressant, måste fundera ett tag till på mina guldskor som jag vill ha .. dom är riktigt tjusiga :)

sen tog vi en sväng på ikea också, inte för att vi gillar ikea så värst men jag skulle köpa nya handdukar så då var ikea bäst tänkte vi .. men inte då! inga tjusiga handdukar alls, så jag införskaffade mig 6 glas, likadana till och med ;)

sen bytte jag sällskap och gick en vända med patrik, var egentligen meningen att vi bara skulle åka hem men 'vi' hade tydligen en massa ärenden att göra innan. Så vi åkte på siba och lämnade in hans förstärkare som var lite knasig, kikade runt en sväng i birsta och sen åkte vi och handlade lite mat :) Sen fick jag äntligen åka hem.



bytte om och åkte på jobbet direkt, gick fina fisken .. fick 110:- i dricks! :D

så nu är jag hemma och inte ett dugg trött är jag heller.

men man kanske ska bädda nytt i sängen och försöka sova iallafall så man kommer upp imorrn och kan göra lite nytta. Måste dra med mig anna på mitt nytta också.


snart är de inte så länge kvar tills man får lämna stan för en stund, så skönt ska de bli och jag får ha med mig min underbara bror också :)



nu kika simpsons sen försöka sova!






>.<


Ovido - Quiz & Flashcards