Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Linn - 16 juni 2007 14:14

' hon är en söt liten flicka som väger ett gram

men de är alldeles för mycket så hon bantar ibland.


en söt liten flicka är stadens stjärna

en söt liten flicka utan hjärna.

och det blir värre på fredag, för då är hon full

nattens drottning tills hon blåser omkull


en söt liten flicka du får ta henne om du vill

men hon har sminkat sig så mycket så att hon inte syns till


en söt liten flicka är kär i en militär

för ingen kan ju ge henne ett skydd som en kille med gevär.


en söt liten flicka med framtiden framför sig

en stadens stjärna som knullar allt som rör sig.



en söt liten flicka har glömt sin militär 

för en stelbent robot med anabola besvär'  









ska väl byta om och åka ner på stan för lite hårspray och kanske

den fina rougen som jag så gärna vill ha.

sen hämta upp mamma och fara ner på stan igen och jobba åt eva&bosse

som gifter sig idag - grattis grattis! , och finväder fick ni också :)

ska bli skoj, men lite nervös faktiskt ska jag erkänna.

det är ju annat än att äta supé på södra berget liksom.

men vi har ju haft bröllopsmiddag där uppe också så de går nog fina fisken :)



mina favoritjeans är trasiga, fastnade i bilen och rev sönder dom på nå vänster .. så man kanske ska fundera på att skrota dom och köpa ett par nya?  men de är dom bästa jag haft så jag lagar dom nog ;p




den som vill ha mitt nya nummer kan ju hojta till!

för nu funkar de iallafall.




nu kila.




- de är precis så jag känner mig   >.<

Ovido - Quiz & Flashcards