Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Linn - 8 juni 2007 01:08

Nyhemkommen från jag vet inte vart :P


försökte nyss skriva ett inlägg och berätta om allt skojigt jag gjort ikväll men de försvann för andra gången så nu struntar jag i det! tar de kort & gott istället.



Började morgonen med sovmorgon, träffade anna & carro på stan. Åkte hem till carro och gjorde oss fin för studenten, lämnade av anna hos lackarn. Såg grisen på studenten .. usch! Gick och åt middag med bror min, hem och städa, carro kom och drack vin med mig och sen skulle vi gå ner på stan och kika en sväng :]   Kom en bil och hetsade på tutan åt oss så vi skrek en sväng för vi vart tokiga, men då kör han upp bredvid och då är de såklart nån vi känner .. mohammed, vem annars ? :P    han hade iallafall köpt ny bil så vi tog en tur i den. Slutade på jobbet där subban klev utanför dörrn då vi kom, så vi försökte först gömma oss sen uppföra oss.  Hon vart iallafall kvar en halvtimme extra för att hon var nyfiken. 


mohammed bjöd på glass, eller var de mohammed och lasse? :P

carro yrade omkring så jag satt och lyssnade på deras babysnack, båda ska ju blir pappor så de blir dop för fulla muggar till vintern :D    Sen kom de en annan finbil och hämta ner oss, fick skjuts ända fram till dörrn. Blev inge krogen, vi insåg att vi hade haft tillräckligt med både äventyr och nöje för ikväll :P   Jag överlevde iallafall mohammeds åktur, med 3dubbla bälten ;]


imorrn ska jag på min brors avslutning, eller om 6 timmar rättare sagt.

ska bli skooooooooj! :D     han är min absolut bästa vän & favorit.




ikväll kom älsklingen min hem också så imorrn blir det kramkalas och myspys! :]    han är världens gulligaste och myspysig.  Skulle egtntligen kommit hit ikvälln men blev så trist för han att sitta ensam då han inte visste hur länge de skulle bli, kan ju få för mig att vara ute hela natten ;p

 - tycker iallafall jätte mycket om dig stefan! :]

så imorrn kommer gos till mig efter jobbet kanske blir en sväng ut och äta lite mat. Sen blir de väl kanske utgång med emelie? :] annars blir de en båttur med honey och carro .. om de löser sig med sjukintyget eller vad de heter :P



nu blir de nog sängen iallafall så återkommer jag då jag är normal i pannan igen .. >.<





'lost at sea, baby it´s you and me'




L Y C K L I G !!  så de står mig upp över öronen !

Ovido - Quiz & Flashcards