Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Linn - 17 juni 2007 22:51

sprängande huvud!



snart bär det av till bror :D

eddie ska också med nu , ju fler desto trevligare!


brännde mig på handen igår, bara fräste till sen vart de en blåsa.

idag brände jag mig på maten i gommen, det värsta som finns ju!


imorrn blir det en sväng på stan med broder, införskaffa mig nånting fint

hade jag tänkt mig .. men vart ska man hitta de ? :P

klänningen jag vill ha kostar ju 1500:- så den får jag kika på tills jag känner att jag verkligen behöver en sån dyr klänning .. typ aldrig >.<





nu göra mig klar för sängen.


slutar väl inte jobba förns 01 imorrn så natta vore ju en idé :)















- stefan krantz :)

Av Linn - 17 juni 2007 17:30

haha, bloggen är störd.

allt står i storlek hundra ungefär, hur stora bokstäver som helst ju.



så jag försöker senare igen :P











>.<

Ovido - Quiz & Flashcards