Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Linn - 3 juni 2007 14:39

Underbar dag!


jag & emelie var på avvan igår, dansade och träffade herr daniel :)  de var ett bra tag sen så de var skoj att se han igen. Träffade älsk' också, så nu är jag lycklig igen! :)  Gick hem ganska tidigt, eller ja .. iallafall tidigare än vad de brukar bli. Emelie till erik och jag med älsk' :D  Tro de vart en ganska lyckad lördag ändå de där emelie >.<



Vakna 06.20 av att bror min ringer och väcker oss från de ena rummet in till de andra .. hahaha!  Så jag gjorde mig klar eftersom killar bara drar på sig kläderna och är klar sen, gick in till tom och frågade om han inte skulle kliva upp, men han orkade inte följa med. Gick vidare och försökte med stefan men han orkade inte heller följa med så dom somnade om lika fort som jag blinkade. Skulle ju åka och hämta mamma och kent idag på midlanda. Så nu är dom hemma igen och allt är som vanligt igen  >.<





Fick sova en sväng mellan halv nio och elva, sååå skönt!

Gick en morronpromenix, men eftersom stefan stukat foten så gick den bara till ica och sen hem till jimmy så jag gick hem och umgicks med bror istället, trevlig som jag är ;p




Gårdagen vägde upp fredagens händelser så helgen har vart helt okej!





Ska snart gå hem och städa en sväng så älsk' kan komma och sova hos mig inatt igen - myys ! :D









Stefan - du är min toffel du >.<

Ovido - Quiz & Flashcards