Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Linn - 15 juni 2007 13:05

dagen började bajs .. fanns ingen tvättstuga åt mig idag.

så jag får väl ha på mig nånting som är rent istället då :P

funderar på vilket rum jag ska börja med, måste ju ändå städa alla rummen så de spelar ju egentligen ingen roll .. men måste lägga upp en strategi :)


måste gå på affärn och köpa mig en ny diskpropp också.

den jag har nu funkar inte, den släpper ju ut vattnet igen.

måste gå ner på stan och träffa eva och prata igenom det sista inför morrondagen, så allt blir som dom vill ha de och man vet vad man ska göra :)


lillebror ska komma hit en sväng också, tvätta fordornet sitt :P





har en såndär konstig känsla i kroppen :/

vet inte varför och vet inte hur jag ska bli av med den.

men med emelie så löser sig allt, så ikväll försvinner den nog :D








nu duschen sen plocka ihop lite skrot och gå iväg ner på stan.

ikväll blir det kalas hos mig :)
















 - jag är för fin för att berätta >.<




'jag följer med dig hem, vi går hem till dig

vi har sex i din soffa, får det hårt i din säng'






Ovido - Quiz & Flashcards