Direktlänk till inlägg 24 juni 2007

söndag.

Av Linn - 24 juni 2007 15:26

på resande fot känns de som.

vi åkte hem från vårat midsommarfirande idag, vart väl inte direkt vad vi planerat men de vart av iallafall. En gång om år räcker de med att campa, om vi inte kommer på nåt tok att åka från sundsvall. Då är jag på!


Jag och emelie har iallafall delat på en säng som inte var bredare än 60cm.

det var det värsta vi delat på nånsin! men vi lever ju fortfarande så allt för farligt var det ju inte. Har tvättis om en halvtimme och jag har inte kommit på vad jag ska tvätta först, vitt blir det nog eftersom jag såklart fläckat ner alla mina vita kläder i helgen.


Jag kommer vara helt död imorrn då vi ska åka, men bara jag pallrat mig ner på stan till bussen så är det grönt att somna sen. Har hört att dom har sköna säten på bussen, de har emelie sagt >.<    Så jag hoppas dom är sovvänliga. Vet inte vad jag ska packa ens, de är det värsta som finns nästan .. att behöva stå och välja vad man ska packa och få med sig allt, komma ihåg dom viktiga sakerna och inte glömma  nånting. Jag kommer glömma hälften såklart, de vet jag sen förut :P


Men ska bli skönt att få åka bort iallafall, en liten sväng :)



Midsommar helgen var helt okej iallafall, vi har ätit gooood mat hela helgen och de är väl huvudsaken .. hahah! :D



Tankeverksamheten på det normala sociala livet man kom hem till har nyss satt igång .. har vart seg sen vi kom hem, inte för att jag är pigg nu men lite bättre är de. Men iallafall så hann jag bara tänka en sväng och bli irriterad på att de finns människor som promenerar en på nerverna så fort dom gör nånting, även om man inte umgås med dom dagligen eller pratar med dom dagligen så irriterar det mig på engång jag kommer på tankarna på dom människorna eller hör av dom. Why ? :P

man borde väl kunna strunta i det bara och låtsas som att det regnar, men inte då .. jag måste gå runt och reta mig på de ja!





Så nu blir det duschen, tvättis och sen diska.

måste kanske äta nånting där i mellan också.

sen på affärn och  umgås med bror min.












>.<



 
 
MLI

MLI

24 juni 2007 18:47

baby, dont go!!! :'(

http://EmelieWikstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 maj 2008 21:30

Nu ska jag lyssna på dig, för vartenda ord du sa idag var sant. "Hem och sudda ut, glöm att det fanns & gå vidare" Innerst inne tror jag själv att det är bäst så. Slut med överseendet och anpassningen, nu suddas det ut och är snart glömt.    Tack för...

Av Linn - 11 maj 2008 17:49

hämtade upp mamma&tom vid tolv idag, kan lova att jag var trött imorse fast jag sovit .. sånt som händer. Åkte till birsta och lämnade in toms iPod sen bar det av till syster som hade kalas. Var där fram till fyra ungefär, sen tillbaka till birsta oc...

Av Linn - 10 maj 2008 19:50

Var seg som tusan imorse, men hämtade upp mamma vid tolv iallafall :) Sen bar det av till njurunda, först kyrkan en sväng sen fortsatte vi till mari-louise och co. Stannade till såklart då mamma såg en liten gårdsbutik, när vi kom in så fick jag syn...

Av Linn - 8 maj 2008 14:54

Gissa om jag är less på mig själv nu alltså! I höstas råkade min dator ut för en liten olycka (jag klev på den & jag är inte stolt!) , så nu när jag skulle starta den så gled den ur knäet och in i bordet, bara lite lätt inte ner i golvet eller sådär...

Av Linn - 3 maj 2008 12:33

Grattis älskade syster på födelsedagen! :D Nu börjar du bli riktigt gammal, hihi!  Men jag älskar dig precis lika mycket för de <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards