Alla inlägg under maj 2007

Av Linn - 22 maj 2007 20:36

jobb jobb jobb!

när man vet att det är mycket på hotellet, som den här veckan och nästa.

så vill man verkligen inte kliva upp ur sängen!

imorse låg jag och väntade så länge som möjligt, fantiserade ihop att jag kanske höll på att bli sjuk ändå och borde stanna hemma .. men inte då, efter duschen så var man igång igen :)


så nu har jag  nyss kommit hem, ska hämta laddaren och nya kläder.

sen åker jag hem till bror min och äter lite mat och umgås, är hur trevligt som helst ju .. är så långtråkigt att sitta på varsitt håll och uggla :P




nu ska jag sätta lite fart så jag får nånting gjort också.

imorrn ska jag försöka ha huvudet på skaft och göra allt jag planerat :)





- lyckan är att ha er  .. emelie carro & anna!

Av Linn - 21 maj 2007 23:39

nyss kommit hem från jobbet, en lugn och skön måndag! :)

det var bara lugnet före stormen, blir långpannor varje dag den här veckan.

men på fredag är jag helt ledig så jag funderar på om jag ska åka och hämta upp liam och ha han hos mig tills på lördag igen, myspojken min!

får se vad bror min tycker om den idén.


nu ska jag börja fundera på sängen.

kan ta ett tag .. måste surra med emelie idag också så - dagsdosen ;)






- saknar dig älsk!  

Av Linn - 21 maj 2007 00:08

så var det söndag igen, veckans segaste men kanske skönaste dag.

oftast så är det min enda lediga dag men den här gången är jag ledig imorrn också .. men  inge ledigt nästa söndag istället då.  Idag har jag varit ute i farten hela dagen iallafall, klev upp sju imorse och skjutsade la familia till flyget sen åkte jag hem och gjorde mig klar för en sväng på stan - gjorde nya fynd som vanligt!

Plockade upp lillebror på eftermiddan för att åka och handla mat, åkte hem till han och åt middag, surrade & kikade på tv:n. Hem och försöka städa iordning, så plingar de på dörrn - emelie&malin, så jag följde med dom ut en sväng och promenixade. Så imorrnkväll ska jag städa färdigt :)



Helgen har vart ovanligt lugn och skön!

trodde jag skulle ha blödande magsår efter jobbet men jag klarade mig.

har varit blandade känslor hela helgen, först nu man orkar tänka tanken på att känna efter ens .. men jag väntar med att känna efter tills jag orkar ta itu med allt. Kan ta lång tid men då får de göra de också!  För jag vill absolut inte mista dig heller vännen, jag kan prata om precis allt med dig och på så kort tid har vi lärt känna varandra som om vi varit vänner hela livet. Det är skönt att veta att man har en vän som dig, jag litar på dig till hundra procent och vet att du aldrig skulle svika :')  



Imorrn blir det nya tag iallafall.

ska dejta min stackars lilla anna på stan imorrn, hon har gips ända upp till armväcket.

ska köpa .. ja en ny sån ja .. ;) tur min mamma inte är hemma , haha!

har förälskat mig i den! 

får se om carro hann göra oss sällskap en stund innan hon skulle agera chaufför åt släkten sin .. min tokmaja! :)



nu sova så man inte är allt för trött imorrn, påminn mig om att gå på försäkringskassan också! gärna då dom öppnar så jag har det gjort på engång.









- du är mysigast! :) 


Av Linn - 19 maj 2007 23:28

linn - kåta chef! ;)


jag har fått en ny titel på jobbet .. eftersom att jag fått en egen byggnad att ta hand om där uppe så vart jag ju chef, sen vart jag kåta chef, haha!  - tack ingemar, du är värst .. nöjd då? ;)


stackars min anna som har fått gipsat hela handen och upp till armbågen.

exploderade en ciderflaska så halsen skar av senan i fingret på henne, så till veckan måste jag verkligen gå på försäkringskassan och fixa sjukpenningen .. fall nånting skulle hända så går man inte minus på de iallafall :)  Så på måndag ska jag och anna dejta på stan, shoppa på gina och luncha på subway - som vanligt .. och skriva önskelistor över allt vi vill ha och lämna till våra pojkar som brukar ge oss presenter ;p




Imorrn ska jag skjutsa päronen till midlanda, så nu har dom ringt tusen gånger om allt man behöver veta .. nummer till allt och alla om de skulle hända nånting med oss, bilen, lägenheten eller bara nånting annat (?)     Jag fick iallafall inte vara blomvakt - konstigt ;)  Nu är det bäst för bror min att han går i skolan varje dag fram till avslutningen för annars kommer min telefon gå röd från hans lärare bara för att fundera vart han är .. inte en aning kommer jag svara varje gång!




nu ska jag natta så jag orkar vara vaken imorrn!















- MIN GOKNOPP! ;P

Av Linn - 19 maj 2007 13:59

idag är jag tröttast!

fattar inte varför egentligen, brukar ju jobba sådär och vakna piggare än såhär.



ska börja göra mig klar snart iallafall .. måste ju jobba ikväll igen :)

sen blir de partyyy !



men nu har jag redan svammlat för mycket!






- saknar min goknopp, igen! ;)

Av Linn - 17 maj 2007 23:41

av Linn den 30 januari 2007 kl 18:39


han är så sjukt vacker ! :]

han får mig att känna mig speciell.

han gör mig glad av bara vara i närheten.

han är världens underbaraste.


- jag är så fruktansvärt kär ! :]




samir, jag saknar dig!

det var på riktigt, du var de bästa som hänt mig!

Utan tvekan så var du den perfekta.

kom hem igen älskling, kan vi börja där vi slutade?

jag försöker gömma mina känslor bara.

Jag älskar dig samir, kom hem!

Av Linn - 17 maj 2007 20:55

 Idag är det norges nationaldag .. woho! men inte firar vi för de inte :P



Igår hade jag lovat patrik att följa med han ut och eftersom jag inte vågade umgås med han & jens själv så tvingade jag med mig emelie. Jag och emelie som alltid är ute i sista sekund kom väl dit vid halv tio och patrik var full som en get .. haha stackarn, idag mådde han inge vidare inte :) Satt iallafall hos jens och drack lite innan sen dök simon (snobben) upp och drack och surra på. Strax efter elva började vi promenixa till stan, tog patriks senväg ner :P    Stod i världens längsta kö för att komma in på olles, så vi gav upp och gick på svenssons iställlet .. där var de trångt och jävligt så vi slutade på coppers (choppers) som vanligt, och ludde må vara snygg men han är fan döv! Jag ska ge han en hörselkontroll då han fyller år ;)    


Imorse väckte emelie mig med att knacka i väggen och berättade att min termometer stod på 40grader varmt, så vi gjorde oss klar och promenixade ner till stan och köpte oss lunch som vi åt nere vid ån, myyys! Inte för att de var 40grader varmt då, men :P      Sen följde vi med benita&mats  på hattparaden och kikade på travet, vi hade kunnat vunnit en massa pengar om våran häst hade hållt ut i 3 sekunder till .. och vi hade satsat pengar och inte bara sagt att vi skulle göra de ;)

Såg iallafall världens gulligaste unge, hon kom tvåa i paraden.


så vi har vart duktiga och varit ute hela dagen idag! Ätit en massa mat också, så jag har fortfarande ont i magen. Men va sjutton, vi hade roligt iallafall som vanligt, vi är ju trots allt systrar ;)  

smög oss in på puben en sväng till och med, men vi lät bli ... hah!



Ikväll blir det tidigt så man är pigg och orkar göra nånting imorrn innan man börjar jobba.




Vill ha söndag också om nån kan fixa de lite snabbt ? :)

- vill ju ha goknoppen hos mig!





nu leta reda på nån sladd så emelie får sin bild .. looove ! :P













- lycka, är att ha er .. emelie, anna & carro!

Av Linn - 15 maj 2007 19:15

Idag har jag hållt igång hela dagen. Skönt att ha haft nånting att göra.


Vaknade vid elva och gjorde mig klar, for och hämtade mamma som skulle ner på stan och fixa en massa saker innan dom drar till turkiet. Så då var ju jag tvungen att shoppa lite mer idag .. och lite var ju bara förnamnet! Men nu är det bara dom där förbaskade jeansen jag ska köpa sen klarar jag mig nån vecka till ;)  Sen när hon var klar så åkte vi och handlade lite mat. Skjutsade hem henne och hämtade upp brorsan som skulle åka och köpa nåt kedjelås sen åkte vi på ikea och köpte hylla och tjafs till mamma så då kunde jag inte låta bli att shoppa lite mer där :P  Så nu ska jag bara ta mig tid att måla hyllan och tavelramen och få hit patrik så han kan borra upp allt åt mig, sen är jag nöjd :)



så nu är jag hemma och ska städa, vet väl inte om de går så bra. Har så mycke saker nu så vet inte vart jag ska göra av dom riktigt, måste pussla om dom lite kanske :)





nu försöka få tag i nån händig människa!







Saknar goknoppen :)

Ovido - Quiz & Flashcards